Er du utilfreds?

Selv om langt de fleste af vores medlemmer er tilfredse med vores håndtering af deres sag, så opstår der naturligvis uenigheder en gang imellem. Hvis du som medlem er uenig i en afgørelse eller føler dig forkert behandlet, vil vi altid gerne i kontakt med dig.

Dine muligheder for at klage:

  1. Kontakt medlemsservice - medlem@pbu.dk
  2. Send en klage til den klageansvarlige - på klageansvarlig_pbu@pbu.dk
  3. Ankenævnet for forsikring - www.ankeforsikring.dk

En klage over et produkt eller en service, du har købt hos os, kan også indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. Bor du i et andet EU-land, kan du anvende EU-Kommissionens online klageportal: http://ec.europa.eu/odr. Husk at angive vores e-mail adresse medlem@pbu.dk.

  • LÆS MERE

    Send brevet til:

    PBU
    Tuborg Boulevard 3
    2900 Hellerup
    att.: Klageansvarlig

    Du kan også sende en mail til medlem@pbu.dk



    I din henvendelse skal du huske at skrive:

    • CPR-nr.
    • Hvad du klager over. Skriv gerne tydeligt, hvad du gerne vil opnå med din klage.
    • Kontaktoplysninger (telefonnummer eller e-mail), så vi kan kontakte dig, hvis vi har spørgsmål til din klage.
  • Chat med en rådgiver

    Chat med en pensionsrådgiver, hvis der er noget, du er utilfreds med.

     

    Åbningstider

    Vi er på chatten:
    Mandag-torsdag 8.30 - 20.00
    Fredag 9.00 - 15.00

    Start chat
  • Ring

    Ring og tal med en pensionsrådgiver, hvis du er uenig i en afgørelse eller føler dig forkert behandlet.

    Åbningstider

    Vi er klar ved telefonerne:
    Mandag-torsdag 8.30 - 20.00
    Fredag 9.00 - 15.00

    70 11 20 11